Take this life...

image48


S
tatus!

...Nu är det slut med mig... dödligt slut efter kenget i dag!!..
Ryggen värker, mitt vänstra knä är sargat & axlarna är stela.. dessutom har jag ett blue eye som är otroligt snyggt..  ( Om jag bara kunde skulle jag dra till Västindien i morgon & lägga mig i en hängmatta, dricka campari & käka frukt... snygg tanke!!... )
Orginalet låter; -"But tonight, all I'm good for is a bite to eat, hot bath and a nice long sleep".... Aa.. Min version blir... -"Allt jag är kapabel till i kväll är, Några varma mackor, Ett het bad, ( möjligen med en film? ) dricka Ginger ale med is, kanske lite poker & sedan en lång natts sömn.. "  About orginalet; Marisa Tomei är verkligen så het så man gråter ....

- Ingen sommar utan Reggae....  -
Fotboll!
...
I går var det första gången på länge som man faktiskt var lite pigg på träning.. På måndag kommer man ju dock gå på alla cylindrar... jag har aldrig varit mer taggad...
Ge mig bara chansen!!..
Finns ett personligt mål... Det är ruskigt svårt men utmaningen är det allra bästa... Det kan lyckas!!...
Jobba i morgon, efter det är det kolugnt... 10 timmars sömn lördag & söndag... Ledig måndag... Ta en promenad in till stan .. glassa lite, käka & sedan premiär 19.00... Uppladdnigen ska det inte vara fel på.... Inte en chans!

- Ingen sommar utan ragga... -


Håll det levande
En kärlek...
Fred, Ut!





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback