Till rytmen av en basgång

Fredag, vad gör man när man knappt kan gå? Man ligger hemma och tycker synd om sig själv och lyssnar på Shayne Ward och tänker på någon man tycker mycket om...
Eller så hänger man upp en hängmatta på balkongen, häller upp ett stort glas Ginger ale och läser lite King...
Man är också lite bitter på Lejken och Björn som sviker ett uppenbart tillfälle till poker... Fan det var verkligen back in the days som man lirade lite poker med the grajan boys...
dada domdom dom dadee dah doo dahdah dom...
image65
Buakaw.

M
an funderar lite på the future också...! Det finns ju en massa drömmar som man vill uppfylla, Jag ska verkligen göra vissa saker...  Som att bestiga Kilimanjaro, dycka med hajar utanför Godahopps, träna sig till en kropp som Boakaw ( Fyfan vilken man ), och en sådan simpel sak som att gittan från stan... det kommer det kommer... jag svär bryshan breh!
Dah dee doo dahdah dee dah doo dah dahdah domdom...
image66
Kilimanjaro.


S
let som ett as i dag på kneget... Fredag och löning + pingst hit & dit... Sjukt mkt folk och massa dryga frågor... Jag fick gräva längst in på lagret efter en fucking ljus Frexinet och för att få fram den så var jag tvungen att flytta en rödvinspall med trucken... Höja lite hit, flytta lite dit... trångt som faraos frus fi**a... och tro på fan så droppar jag tre lådor rödtjut rätt i asfalten haha... 33 flarrer till "krossen"... spännande...
Läste lite i "liquor" på lunchen om Remy Martin... Ah shit..!  När jag får en sådär 28000 pixlar som jag inte riktigt vet vart jag ska plasera ska jag fanimej köpa en Louis XIII Grande & dra en krök på bara den... Fint skare va...
image61
Louis XIII Grande.

Helgen blir lugn... Syrran kommer hem i morgon så jag hoppas man kan umgås lite med henne... ut och käka och snacka dynga...
Söndag kommer ju Joel... Då kan det nog bli lite Monopol med Fejen och H.
Nu fåre vara nog... Kneg i morgonbitti, bara upp & kriga...
Tjena.

En kärlek...















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback