Fez the foreigner

Dagens häftiga snubbe: Chuck Taylor, Conversens fader!

Åh jag försöker städa men det är så jävla trååkigt....
Ah jag försöker diska men det är också så magiskt trååkigt...
Jag f-ö-r-sö-k-e-r ta reda på kläder och det är irriterade trist...
hade precis 10 räkningar som skulle betalas... Oj yippi tänkte jag & korkade upp.... 
Försökte koppla upp mig på sjukt snabbt bredband.. Yeah! jag lyckades... Nästan...... Tills jag dribblade bort koderna till inloggen... ah jag blev vansinnig... vilken looser!! what a moron I am... Så nu sitter jag på telias piss-band tills jag får tillbaka koderna...

Ingen ork riktigt... jag börjar fundera allvarligt på om jag damp eller så... morsan var tämligen säker på det när jag var runt 5-6 bast way back!
Tog mig till doktor och jag fick stå på ett ben & räcka ut armen ... ( Fan det ser man inte varje dag numera... nästan bara i Omen-filmerna & lite så... onda dockan är ju också ett ex... elaka barn.. &så jag då.. Pelle 5. tack mor! :D )
Ibland känner jag verkligen för att göra en "Forrest" & bara börja springa tills jag inte orkar mera... intressant tanke...

Istället lyssnar jag på Pennybridge... ah vad bra det är...
Fick lite samvete för att jag inte stack till gymmet i dag som jag lovat mig själv...
Får göra något hemma istället... Några armhävningar kanske... ?

Joel besökte firman idag, det var en fin visit... H-o-l-i-d-a-y man holiday!


Är det sant att Moneybrother ska spela här i stan... jag säger det igen h-ä-r i s-t-a-n?? runt jul? eh... vad händer? Är
det sanning är det sinnes... s-j-u-k-t!


image237
-This is my giiirrrlfriend jackie...




 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback