Filthy thief

image223
Thumb down för the thief som klippte min mobil - & för att vara hemma från semester igen...

Se för fan till att du njuter av mina Bilder - Nummer - Filmer - Medelanden & minnen.... ( Känns lite perverst )
En sak ska du ha klart för dej - Du är inte min kompis längre!
DET VAR MIN MOBIL DITT AS!!
( Känns som om jag förlorat min högra hand.. Inga problem hos Folksam dock och det kändes ju bra!! Men jag saknar redan Spiderman & alla mina andra filmer.. & alla nummer som man samlat! )  

- Let go your heart
Let go your head
And feel it now
Let go your heart
Let go your head
And feel it now....

- Därav så kan jag inte svara på sms eller ens svara en gång.. =7
thats it.
( Ny om en vecka... I guess?!,..)



Kommentarer
Postat av: Lina

Välkommen till klubben! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback