Det är jag & Alex

image219
flowers on the floor...

N
ågon hade lämnat en blomma utanför min dörr i dag när jag kom hem från gruvan!... ( det var sweet gjort... )
Drog & tränade med Hamre tidigt på morgonen...
Johan satte ihop ett program åt mig och lärde mig massa sjukt bra
övningar... Johan vet vad han snackar om.. Men så är han
gym instruktör också..
Tog mera på mig i dag än vad det gjort någonsin tidigare kändes det som...
och då körde vi inte änns något speciellt gym pass... ( Snyggt Hamre! )
Blir ingen match i morgon, Snackade med Hedda i dag & min säsong är nog över...
Kan fan inte köra om det inte är 100... och det är det inte.. =/

dödslistan
* Plain white T's - Hey there Delilah ( vad grymt bra... " I know times are getting hard, But just believe me girl some day, I'll pay the bills with this guitar, " )
* Nu är det klart, fastställt; Mila Kunis är planet jordens hetaste flicka... ( Jag äter lätt upp en överkörd gammal tant för en kopp te med ms Jackie )
* Min that 70s box Världens bästa humor.... Med Mila Kunis ; ) )
* Blomman utanför dörrenFår man blommor utanför dörren är det stort & absolut på dödslistan, Det är typ bara jag, Axel Rose & Spiderman som får de...  )
 * Bacon/Ägg frulleDet känns manligt att sitta i linne & käka bacon & ägg till frukost, Thats it! Det är typ ( igen ) bara jag & Clint Eastwood som gör de )
 * Danny MastersonI mitt nästa liva ska jag bli som Hyde, lite outstanding )

image218
Kunis.


Kommentarer
Postat av: P.

Din skönhet kan inte mätas med Mila Kunis! Inside and out.

2007-09-21 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback