For Monkeys

Vaknade 3-4 ggr i morse... var helt pajad och trött...
Satte mej i drygt 45 minuter i duschen på jobbet & sov...
Efter ett tag kom stuven in & vi drog och köpte dojor till honom...
Hela dagen släpade sej fram i slow motion...
Sista timmen kan ha varit den längsta i världshistorien...
Det ända jag ville var att komma hem, spela lite pinball & dricka coca cola...
Sett två filmer Tis & Ons...
Parfymen Tyckte jag var riktigt bra...
lite skum i slutet bara... Måste ringa syster & höra vad hon säger... Hon är mkt smart när det gäller film...
Jag ger den 3 stolar...
Den andra filmen var THEM Den var ganska bra i början... hygligt läskig också...
Men på slutet spårade det rejält... nja, inte riktigt bra för att jag skulle hoppa högt...
Den får 2 stolar ( Åh jag älskar att ge stolar, jag tycker verkligen själv att jag är som Orvar också.. Fast jag kan erkänna att jag förmodligen är en light version.. ; ) )


Nu blir det slö kolla idol... 
Chill Winstoon...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback