I am an acrobat

Ledig måndag...
Så jag laddar hem några låtar med counting crows, äter äppelpaj som jag fick av morsan i går
till frukost... Though I'll never forget your face,
Kollar igenom senaste Matchpuls med Bosse P & Lasse Granqvist, Vilka rävar alltså... 
Bosse Petersson kan man ju lyssna på i timmar... 
Det jag borde göra i dag är att till exempel laga tio matlådor köttfärssås & kanske tvätta lite kläder,
Men fan jag orkar inte gå & handla... och jag vet inte hur man tvättar i maskin? 
Men vänta här... Jonas har fått sitt körkort tillbaka i dag efter avstägning... ( Han kanske ska till att handla? & han vet hur man tvättar i maskin..  )   
Så jag väntar....
*Pinball nu...
Träning i kväll... ska prova lite och se... men det här knät är inte 100 för 5 öre..
Jonas får till 16 på sej att höra av sej...


Chill W.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Fan Pär, borde du inte lära dig att tvätta snart??? :)

2007-09-10 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback