Sorgligt

När man såg dej i går var det bara sorgligt.. ( lite patetiskt också, som vanligt!.. )
Fast du är nog medveten om det själv.. mkt slampig!!
Dressed up like a queen,
But you can't
stand on your feet. ( Så sant! ) 
Jag tycker du är obehaglig & när jag läser din blogg ryser jag... Creepy!!
 Lite för mkt smink med lite för mkt älska & hela den biten...
det osar falskhet l å å å n g väg...
Fast du måste ju vara rädd om dom få polare du har så klart...
Hur du kan tycka och tänka som du gör om mig är helt
obegripligt eftersom du själv verkligen verkar njuta av att såra
och göra andra lessna...!?  ( sån är inte jag )
Du måste vara mkt bitter efter som du måste pilla i min soppa
med dina smutsiga fingrar gämt..
Tänk dig för vilken du kallar idiot & svin hit & dit....
( Det här är det sista jag kommer ägna dej iaf, du är inte värd ett ord mera!
Nu kan du skriva 17 sidor i din jävla blogg om mig om du vill.. )


" Du är giftig och du smittar ner folk"
så du visslar med mig.... ba!




Kommentarer
Postat av: Nemo

Du gillar inte M* nå vidare i guess... ;P

2007-09-04 @ 15:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback