Farout - Åre

Jag & Fejen kom precis hem efter några dagar i Åre...
Haft det riktigt fett... Stormade på dagen på onsdan men övriga dagar var riktigt fina & åkningen var sweet...
Höjdpunkten var nog ändå Bygget på Torsdagen då Moneybrother spelade...
Man fick verkligen allt man ville + En grym version av suspicious mind... Ah vad läskigt bra det var!
Sett Moneybrother två gånger nu & båda i Åre lustigt nog.. )
Lite vemod nu när veckan är över ...  Tacka grabbarna.. Har nån sorts värk i magen efter alla garv haha..
Era jävla brun prickar )
Efter veckan konstarerar jag följande:
United är ( En gång för alla ) så sjukt mkt bättre än Gunners... Underbar förnedringsfotboll! ( Nani, vilken lekstuga ) Att den humor jag upplevt den här veckan är sinnes underbar...
Att US and A is "The greatest country in the world" Highfive!
Och att jag faktiskt läst ut en bok ( "Martin Bengtsson - I skuggan av San siro" ) Den var jävligt bra....
Jag avslutar med att sammanfatta veckan som gått med två ord....

- GREEEAT SUCCES!
--------
image382
HighFive! ...


Kommentarer
Postat av: mikaela

Haha jag vill inte röra din blogg. :P

Postat av: Prinsesse Camilla;)

Sidder på arbejde på taxa og keder mig så ubegribeligt meget... Men så, som min dag synes trist og træls hører jeg tonerne fra Kelly Family's "Fell in love with an Alien".... Sidder stille og smiler for mig selv.... Den uskyldige lille dreng jeg mødte i Tyrkiet for lang tid siden, har stadig en plads i mit hjerte som ingen - INGEN - kan komme op på siden af.... Sov godt min skat, måske kommer prinsessen forbi -og du ved hvordan den søde pige bliver efter midnat???

p.s Facebook??

2008-02-19 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback