Farout - Djurgården

-----
image385
------
Stack tidigt till sthlm i morse och kom precis hem...
Jag, Peter, morsan & syrrans polare Jonas hjälpte syrran att flytta från sunk Jakan in till ( som jag & Lina skämtade ) fashionablare Djurgården .. 
Nä men en härlig retrovåning inkilad mitt i bästa karlsson på taket världen var det verkligen med
ett litet tak ( Med tillhörande lika liten skorsten ) som vätte upp bara dryga hundra meter från skansens
stora scen & en gångpromenad på 45 sek till grönans bakre ingång ... great succes!
Medans morsan & Peter snackade cykelsemester var jag bara tvungen att klättra ut på taket och
skandera Hata Djurgården x2 Sweet... hehe!
Donkenstopp på hemvägen & melodifestivalen på radio har gjort mig sjukt trött...
sov bara 4 timmar i natt..
Ska avsluta med lite läsk & någon timmes x-box...
Lessen grabbar att jag inte pallar hänga med på dåligheter i kväll...
verkligen inte "one-man guy" på det...
Jag säger som sudden.... -Jaaag kååmer tillbaaka...
------
image386
-----
Syster & Jonas - Dagens nöjdögon ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback