Farout - Saturday, wait

Tycka synd om sig själv lördagen har slagit till...
Sitter & deppar, ganska skönt att få göra det ibland... ( Jag är lessen boys men suget finns inte i kväll... 
Nagge vill säga upp sig från festkommiten & en annan riskerar kicken! Hur ska detta sluta...? Aj aj ja!  )
Dax för 2008s "världens bästa låt tävling" ...
Efter dryga halvtimmen hade jag 10 låtar till final... 
Slutligen återstod bara två och silverpengen gick med 49% av rösterna till Instant repeater 99...
Och vinnaren ...   -
http://www.youtube.com/watch?v=TSmfNxmaQHc - ah får det vara så här bra, jag sjunger och det låter så grymt bra... Om man står utanför dörren så kan man höra... Världens bästa låt.... jag är överens med mig själv... Sweet!
----------------
Throwing out your frown
And just smiling at the sound
As sleek as a shriek
Spinning round and round
Always take a big bite
It's such a gorgeous sight
To see you eat in the middle of the night
You can never get enough
Enough of this stuff
It's Friday, I'm in love....
----

image387
------------------
Saturday, wait....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback