Farout - dryg as

Kan alla som "döljer" sina komentarer i blogg.se lägg ner, vafan tror ni att ni är speciella eller? Åhhh Allllllaaaa precis alla trånar efter att få veta om det skrivits någon smarrig komentar om mitt inlägg... ja s-ä-k-e-r-t era lortiga spån... alla skiter i er... "Personen måste godkänna komentaren innan den visas" ... Men vafan om jag ska skriva att någon är en pajas eller sämst på tresteg så vill ja fan inte att personen bara väljer bort för att det inte passar ... jag sitter fan inte & skriver komentarer för att dem sedan ska väljas bort.... Dem ska synas! Kul att man anstränger sig & läser & komenterar så får man 0 cred....... NI ÄR SÄMST, SÄMST!

----------------
image372
----
Sämst...


 


Kommentarer
Postat av: mikaela

Du vill att jag ska ta åt mig, geek ;D haha. Så för din skull kan jag väl ta och förklara lite, oftast godkänner man alla kommentarer men man kanske vill gardera sig ifall det kommer någon riktigt stjärna och skriver något galet ;D och sen gör vi det självklart för att irritera dig förstår du väl ;D hahaa.

Postat av: mikaela

And btw, jag är inte sämre än dig, RUCKEL ;D haha, det var länge sen jag kallade dig det, kändes skönt att få lätta på trycket lite ;D hihii.

2008-01-29 @ 00:05:27
URL: http://ingamikaela.blogg.se
Postat av: Emmelie

Du är så känslig Pär= )

2008-01-29 @ 19:11:08
Postat av: Amme

Haha absolut! Nu vet jag iaf vem du är också, kul ;b

2008-01-30 @ 12:15:51
URL: http://amandaaag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback