Farout - Gröna killen

Alltså mina kostvanor är sinnes... Till 90 % äter jag grillkorv, seriöst...
Min basis är tunnbrödsrullar, ändrar jag mig inte snabbt kommer jag bli en tjockis .. Ayoo00!
Men samtidigt så blir jag lycklig när jag "Får korv i mig" mohaha!
------------------
Här är en bild på mig när jag får äta grillkorv...
Yeeeeyyy!!
image371
----------
Nu ska jag äta upp tre tunnbrödsrullar till... :D
Efter det kolla på Kärlekens slöja ( The painted veil ) Med Edward Norton...
Den är bergis fet...










Kommentarer
Postat av: mikaela

Du gillar att tracka min blogg va? ;D tööönt. Klart som tusan jag kan slåss, hoppas du tänkte satsa stålar på mig isf ;D hahaa. Peace out.

Postat av: Linnea

Pär, även om du äter mkt korv, blir du aldrig en... tjockis, tjockis, tjockis! (dansar runt) :) Saknar tjockisdansen! hehe

2008-01-29 @ 22:20:28
URL: http://linneafalkeborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback