Farout - After work

Fredag...?
En jobbig knegarfredag är över... Direktörn

drog två veckor till Spanien och vi blev kvar

ett gäng & chillade, snackade och drack lite

överbliven rosé...
Roy berättade historien om varför ( Efter att jag
hört storyn insåg jag,, ) Hbks mest hängivna suporter  
numera väljer att bojkotta Örjans...
Man fattade inte riktigt hur stort hjärta den mannen
har eller iaf hade för sitt Hbk...
Lite sorgligt var det ... och jag blev sådär vridet arg på 
hela saken... snacka om att ta död på gnistan... 
Dom riktiga fansen - Klubbens hjärta...  
stendog i soffan när jag kom hem... Roséns magiskt
softa effekt hade slagit till... 
Kollade igenom alla avsnitt BankvsNiva, Om dom grabbarna
kan fotboll? yes yes... Erik Niva, vilken överlägsen 
snubbe det är... 
Påtal om inlägget under så ska tydligen svt direktsända
begravningen av Ängla... det är enligt mig lika sjukt som
han Eklund själv... 
Ett mkt vidrigt beslut av svt & hela media snurren... 
verkligen läskigt...
att inte donken börjar sälja Änglaburgare? Fan låt de va...
---
Eftersom jag är en utpräglad listhatare

så vad passar bättre en att just

göra en lista...

Och eftersom jag är en sann kändisälskare
så blir det........
Celebrity for a day!

Jamie T. ( 7 dagar i veckan )
Paulo costanzo.
Robbie Williams. ( jag undrar om kombinationen snygg/cool i Feel verkligen är laglig? )
C Ronaldo.
Danny Masterson.
( Farout )
Ingvar Carlsson. ( Elegant stekig )
Erik Niva.
James Hetfield.
Johan Glans.
---
image497








  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback