Farout - En mysig kväll

En soft Torsdags kväll...
Kneget gick bra .. mkt bra! Jag & Roy
diskuterade fotboll hela dagen ( lite som vanligt ) ...
Träffade på stek Romano som var ute
& langade post med sin praktikant haha..
-På med hjälmen så kör vi.. - Sweet!
Efter jobbet åkte jag ut direkt till träningen ...
Det var nog mitt bästa pass hittills...
Spelade passningsspel & man kände att
man börjar hitta flytet igen...
Medans första 11an inför
morgondagens match gick igenom lite positions
spel fick jag & Admir nöta avslut... 
Spelklar till helgen...
Kanske debut redan på Tisdag i Dm.. !??
---

---
Säg omelett...
Vi skulle ha en liten middag för Stefan som
flyttar tillbaka till Gran Canaria ( han är spanior )
om två veckor i kväll....
Så när jag kom hem stod stefan och lagade
finfin Spansk omelett & Anna hade gjort
en sallad & bröd i ugn...
Annas två arbetskompisar kom också och
efter käket drog vi upp till Galgberget &
kollade utsikten över staden, drack lite
 & bara snackade...
Riktigt trevligt var det...
Jag måste verkligen säga att det har underlättat
otroligt mkt att komma ny och ha alla
dem här människorna i samma hus...
Som en liten familj...
7 st är vi just nu ...
kom hem vid 22 & Rasmus berättade historier
om tjockis lapplisor som gömde sig i duschen
och käkade choklad osv haha...
Efter det chillade vi bara och spelade uno &
åt chips...
Det var skönt att slippa tänka på allt som
ska hända nu... ( För det är tufft och tungt... )
Har otroligt mkt bad feelings i skallen...
jag slapp iaf det just för stunden...
Farout på den här kvällen ....
----
  
  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback