Farout - Tired

Kalla mig degnyllet...
Kom hem från träningen och la mig direkt
och somnade... Så trött som jag varit i dag
var länge sedan alltså...
måste sova i bra tid i kväll...
Fick en spark mitt i nyllet på dagens träning
så det ser ut som jag lagt in värsta svenne
snusen... känns lite latjo...
Snackade med Vildan i dag och
han berättade att dem kom tvåa i Tyskland
och att Abbe skrivit på för Helsingborg
och att han förmodligen skulle rita på för
HBK... Fick lite taskigt samvete där för
att jag ratade IF L men som Vildan
sa, man måste tänka på sig själv ibland
också... Hoppas det går bra för han nu...
Det är en riktigt bra kille....
nu är frågan om jag ska kolla på några avsnitt
70s eller börja se Batman begins ...?
Det får bli det senare...
Fan vad jag njuter av min 33a just nu...
gult sugrör....
Pallar inte att ställa mig och kirra käk ...
det blir smörgås metoden... 
Fan vad skönt det ska bli att lägga sej
och koppla av... zzZz!  
Farout...
---
image501
---
En sak till.....
Jag jag saknar dej otroligt mkt... 
Vad du än tror så tänker jag
på dej... 
ofta på dej & mej....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback