Farout - Tylö

Torsdag it is...
I dag var det riktigt roliga att jobba...
kunderna känns aningen softare på
Torsdagar & man har tid att slita i fred
från frågor & beställningar...
Tränade kl halv 18 på Sanarp & jag kom kvarten
sent pga av att vi fick ett hygligt tryck i slutet
av dagen ... Hänge 6 bulor i småspelet & mina
nya copa satt som hud....
Fick en rejäl känga på vaden som kommer göra
sej påmind i morgon kan jag lova...
Efter träningen ( som gick helt okey trots
att man var tvungen att stressa som ett as
efter jobbet ) Så drog jag pålle & Romano till
Idas & välte en pizza...
Efteråt tog vi en glidarrunda i Pålssons
magiskt röda skåpa ut till Tylösand &
kollade in lite feta villor & Pålle berättade
historier om alla hus & badrum som han spaklat
snett & vint haha... Fett man!
Helvete vilket highlander hill det är där ute...
Håller vädret i sig ( vilket det ska göra, 30+ i helgen? )
så blir det Stranden hela Söndagen..
Satan vad jag saknar min båge där hemma....
 ---
Nu måste jag knoppa...
Sover för lite....
---
 Ta inget dumt beslut nu...
Gör ingenting för min skull...
 Tänk noga igenom det, Du kommer ångra dej..
Jag vet hur hårt du har jobbat för det....
Jag finns kvar här hemma...
Jag ska ingenstans just nu ....
 kastar du inte bort det du vill....?
Tänk en gång till.....

---

---
Den här är till dej....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback