Farout - Världens coolatse snubbe

Rasmus på luffen...!?
Första träningen med Nyhem i dag...
Allt känndes så sjukt bra... Verkligen
shyssta killar i laget... så skönt lugn i
hela gruppen, ingen skrik om mammas
död, horunge & massa annan skit... efteråt
Cyklade jag in på Örjans och såg andra av
Hbk - Ljungskile... ( 3-2 )
Undra om Westerberg viste vad han höll på med
när han gjorde den sulan som ledde
fram till Marcus 3-0?
sinnes snyggt var det hursomhällst...
----
Största thanxet till världens skönaste
snubbe Rasmus som kirrade mitt
internet nu i kväll så man slipper sitta
och driva runt med fucking trådlöst skit...
Den mannen är verkligen som sagt en
skön snubbe...
han bara dyker upp... vips så står han bara
där... vimsig som fan, rastahår & tusen
saker i skallen...Så genomsnäll så man bara
vill krama honom länge...
Dessutom är kirrar han verkligen allt...
Jag och stefan garvade sönder då han
städade ur sitt kylskåp & fyfan hur det såg ut
där... Gammal ärtsoppa & möglig ravioli
från sent 18hundra tal...
( även massa disk? )
Fan att man nämde det, annars hade det funnits
massa kort här på allt...
-"Nej fan heller... det här ska ingen se"... haha!
 så rev han ut allt, ursäktade sig och sa att
han absolut skulle städa ur så jag kunde
stuva in mina prylar.... 
 & vips var han bara borta igen..
hemma på snabbvisit från jobbet tydligen...
Undrar vilken planet han kommer från?
-----
Just nu älskar jag mina nya espandrillos...
---
image495
---
Farout ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback