Farout

1 x 2...
I kväll bir det nog att man tar cykel ner till
Escobar & kikar Götet - KFF... 
efter den hållar man en timme sedan
blir det El clásico... Ah fan jag älskar dem
matcherna, tror stenhårt och hoppas verkligen
på att Real visar vilka som är Spaniens etta 
och tar sönder slödderbarca...
Skulle vara underbart om en sådan spelare
som Raul får avgöra, kan man annat än älska
spelare som Raul, Spanien gör ett stort 
stegfel som inte tar med gamlingen i Em. 
 Fan ta Aragonés för att han inte kommer
ge honom chansen att lägga upp bollen från
11:an igen och sätta den i x-et...
Jag grät verkligen då han missade mot Frankrike
2000...
glömmer aldrig intervjuen efteråt...
 ---
image493
---
Lag att hata... 
                    Roma  ( i alla lägen )
Chelsea
Gunners
Lazio
Barcelona

Lag att Älska...
Man United
Leeds
Götet
Parma
Vallsta IF





Kommentarer
Postat av: Patricia

Grattis min finaste... Men jag visste ju såklart redan att du var bäst! :) PUSS på dig!

2008-05-07 @ 23:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback