Farout



Måndag.... igen?
Niklas Gudmunsson körde fys med oss
i dag på träningen och det var som väntat
riktigt bra...
Snackade lite efteråt och fick bra tips på
övningar för baksida lår & ljumskar...
Träningen gick hyfsat i övrigt även fast man kände
sig lite sliten efter jobbet...
Cyklade riktigt långsamt hemåt...
Ringde brorsan och bad han skicka ner ett
par av mina mundialskor och min evisu
väska... tjabbade lite bågar och lite
Afrika...
Snackade med morfar också...
Kom hem och gjorde köttfärssås...
Laddade lite musik...
Har fått fart på Itunes nu... fenomenalt härligt
att pyssla med det...
Hade äntligen fått hem
Go - The very best of moby ...
Fan vilket sjukt album...
gav det 5 stars dirr!!
Nu ska jag exakt dricka min dagliga
"avnjutnings 33a" dvs en burk cola med sugrör,
borsta tänderna, hänga upp mina äckliga
träningskläder ( fick btw nya i dag, fett... ) , lägga
mig och kolla ett avsnitt av 70s ...
Ladda för Jobb & tränig i morgon....
Farout ...
---

---
Focus on everything better today
Crier la vie quand tout autour se tais
Hold on to people they're slipping away
Hold on to this while it's slipping away ....

So long
Mais l'ombre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback