Farout - Fräsch

Derby i morgon.
På dagens träning kändes det ovanligt fräscht. Fick sluta tidigt från jobbet,
åkte hem, fixade mat och sov någon timme innan träningen
och det gjorde mycket till.
Zelko plockade ut laget till derbyt i morgon och det var lite
förvånande att jag fick chansen från start till höger men så klart riktigt roligt.
stannade kvar efteråt och gick igenom en del löpvägar och taktik med Nicklas. 
Det är en kille som man kan lära sej hur mycket fotboll man överhuvudtaget vill av. 
Han berättade lite om Blackburn tiden och hur man kan göra små saker för att 
förbättra sej och underlätta saker i spelet. Hoppas man kan utnyttja det i morgon och 
att jag får sluta runt 15. 
Jag och Ivar avslutade dagen med KFF - AIK, 
Nu knyter jag grisen i påsen. 
Farout. 
---

 


Kommentarer
Postat av: Jonte

Giv'em hell! :)

2008-08-06 @ 07:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback