Farout - Katastrof

Jag Pär Lindh, svär härmed att aldrig mera klippa mitt hår...
Katastrofen slog till på förmiddagen.
Jag tänkte fasen, lite av luggen skulle inte skada och kanske
klippa bort lite av alla döda toppar, Vad som sedan händer är
Knäppgök kaos.
Fattar inte riktigt vad jag tänkte men jag lät henne klippa på
och det kändes ju okey men det blev bara för mycket.
Inte så att hon gjorde fel direkt men det blev så långt ifrån bra
det bara kunde.
Jag drar i håret och när sista locken rinner genom handen känner jag mig precis
som Willows fru kya när hon cutade av sig locken - det finns liksom inget där?
Det långa håret jag så gärna ville ha ( och hade ) var borta, kvar finns nu en blandning av
en liten flicka och Gustav V. 
Verkligen illa, luggen är för kort och man kan absolut inte göra ett dyft
åt det hår jag har kvar.
Jag mår skit, det kommer ta lite tid för det att växa ut, men när det gör
kommer jag aldrig mera klippa mig igen.
Någon som har EN stav att låna ut?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man få se ett smakprov på den nya skapelsen?

2008-09-01 @ 18:06:35
Postat av: PelleLindh

Valfri bild på Jonathan Lejonhjärta funkar....

2008-09-02 @ 00:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback