Far out -

Så avslutas dagen som dagar avslutas numera...
jag solar efter jobbet, kommer hem, direktörn har
fördigt käk, direktörn intar divanen, jag hörnet av
soffan, direktörn slökollar tv ( oftast en highschool
rulle eller en serie ), jag spelar poker, läser A-f ,
kollar hemsidor, bloggar och smygkollar lite tv då
och då, två lik är vi, nu är det friends som gäller,
det diskuteras lite Aniston, lite annat skitprat som
tex en allternativ last minut till Thailand eller hur
lurad pålle känner sig på kneget, livet är helt okey,
jag lyssnar på Dennis Eriksson och drömmer om att
det snart ska bli sommar så att man kan glida och
softa i Kalmar eller någon annan skön stad, så
kommer man ju på hur jävla fantastiskt det är med
Halmstad i Juni juli....
Ser en transa - måste chansa "
undrar om man ska ta sej en dusch, ja det skulle
vara fint...
fick just reda på att direktörn har en sprojlans brand new
gura som jag
 får låna... lysande, fan jag ska lära mej
lite counting crows och bli en glidare på heltid...

Far out .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback