Far out - Bandy M-f

Fem hundra situps, magen svider härligt nu...
min Tyler metod är outstanding...
Försöker ( förgäves ) förklara för direktörn att
jag skiter i att Broberg vinner i bandy, att det är
total skit, att jag hatar bandy, men direktörn
som förövrigt svept en halva whiskey, 
haft sitt eget lilla derby och dessutom tagit in
en 4-ling på lången,
 ) vägrar inse att man inte
kan tärra någon som bryr sig jack... !!!
Nu gäller det bara att hålla käft om att vi bara
fick x på Ålborg hemma på trafford i kväll...
Slökollar på Hanibal och förundras över hur
vidrig det är när han sprättar buken på Pazzi,
det kan inte vara mysigt alls...?! Även Mason
är hygligt vidrig...
Nu ska jag försöka få direktörn att fatta hur  
sjukt lätt det är att vinna på världens mest
förutseende sport, bandy - fan jag hatar bandy..

Far out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback