Far out -Sing with pride


Strax slut på helgen, sitter i mysbraller
och lyssnar på glory glory man united,
---
Just like the busby babes in days gone by,
We'll keep the red flags flying high,
Your gonna see us all from far and wide,
Your gonna hear the masses sing with pride.
United, Man united,
We're the boys in red and we're on our way to Wembley!
---
så sjukt mäktigt, skam att jag aldrig besökt
Trafford, men nästa höst smäller det
nog, på plats och vråla
"  Your gonna hear the masses sing with pride ", blir
nog inte mer magi över fotboll, fan jag ryser....
Lugn helg i övrigt som alltid does days,
lite pingis efter kneget i går bara..
I övrigt kollar jag och direktörn fotboll och
softar i soffan, lagar käk och dricker läsk...
Eftersom både Pool och United vann i går
så gick mobbing att undvika och iställer
riktades hatet mot Chelsea... helt okey!
För övrigt kommer jag aldrig förlåta gud
för att han bara får mitt TV4-sport att
fungera 50/50 och just då inte när
Sevilla nyss besegrade Real med 3-4
på Bernabeu... Fyfan vad det svider
även om jag är lycklig för att dom vann...
Men som sagt Gud - ALDRIG, ALDRIG!!
Se till att få det att funka...
Får nöja sig med fotbollskanalen-europa
och höjdpunkter, kul att Henok satte en
bula också...
 ----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback