Far out - No one loser

Jag inser det mera och mera, jag hatar
mitt jobb, vad magiskt ovärdigt det är att
sitta där, som en döding, ovärdigt!
Kom på mig själv i dag med att nästan
maniskt bara sitta där som ett fån, le mot
alla holkface miffon, för det är verkligen
sjuka miffon i den här staden, det finns tre
utstakade klasser, överhycklaren, svenne
holkar, och gamlingar, ( gamlingarna är ju 
då så klart överhycklare från way back ),
dom jag gillar bäst är uteliggarna och dom
alkosnubbarna, fan dom kan man snacka lite
med och det är lugna puckar, förlåt alla oldies,
jag vet att jag också kommer vara där en dag
men vafan, komigen, det är som om någon
dragit upp dom ur graven och kastat på lite
kalk, fan, ge upp, viruset har redan kommit,
dödingarna vandrar på Jorden!!!!
Jag sitter där och känner verkligen hur den där
jätte loser demonen käkar upp mej, No one loser!
Min fetaste mardröm är att bli fast här resten av
livet, vafan jag vill inte vara här, jag vill resa, spela
fotboll och dricka läsk, gå i shorts, kasta frisbee,
tackla polare och käka tacos, fan!
En annan klassiker är ju att man blir fast i svenne
livet, träsket, så fort jag ser någon yngre morsa
med två kids ryser jag och tänker att, jaha, där
gick det livet... Fan vilket as jag är, min syster har
precis blivit mamma och så säger jag så, men
det är ju bara min grej, andra är ju överlyckliga och
tycker att jag är en knäppgök, men det är som
sagt min fasa.
Nu fixar jag enbart lite Uefa-cup text tv, cola och
sedan stämplar jag in, ska sova före 21 i kväll.


Dagens visdom:
Det finns många hjältar - en av
dom största är Rasmus på luffen ...

Far out .


Kommentarer
Postat av: Storebror

Det är ju det jag säger, du är ju första klassens stekare! Allt du vill göra är att glassa runt å steka, BUSTED!

2008-12-20 @ 17:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback