Farout - Ett hål i skallen


---
Ann skulle ju bara försökte lära mig lite afrikansk dans
och allt var frid och fröjd, det var när vi
skulle börja hoppa det barkade snett,
mina fjäderhopp var fantastiskt höga, magisk
spänst, så skulle det hela avslutas med en
bounce mot väggen och ett fjäderhopp till,
fan det bara ekade i skallen när jag slog i
underkarmen och gick i backen, tårarna
sprutade och alla kanalerna måste ha
öppnat sej samtidigt för jag såg en miljard
stjärnor och det svartnade, en riktig disney knall, 
tog mig åt huvudet och fick näven full med
blod....
Nu chillar man hemma i soffan, fick en påse
potatis av gunnis och direktörn
lagar magisk mat, vi kollar Milan - Lazio,
Jacket svider men jag känner mig sådär
skönt lugn...
Manana manana!

Farout .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback