Farout - Party pirates

Måndag.
---

---
Personalfest hemma hos mig på lördagen. En lyckad tillställning,  8 pirater från början blev till 4, 
fast vi avslutade starkt innan det blev utgång vid tolv snåret.
Slank in en kortis på Morfars och fortsatte vidare till Mårtensson, där
träffade vi på Ivar, Ann och Björn, svepte en tequila sunrise och efter det dansade vi som dårar inne på Ivars "hemmaplan" ( schlagergolvet )  
Avslutning med 8 ostburgare på Mcdonlads innan det blev trask hem i regnet... 
Lugn Söndag. Vaknade upp halv 13, cyklade ut till flygstaden och handlade på mig lite småkrafs i form av 
ett stycke Buddha staty, Jysktvättpåse av model stor, duschdraperi och tio plattor badrumsgolv. 
Kom hem, städade undan festen och kollade på en riktigt bra ( I vanlig ordning försent inlämnad ) film,
Buenos Aires 1977. 
Riktigt spännande och det kan ha kommit en liten tår för sista 20 var otroligt starka. När fönstret gick upp och regnet öste ner och alla bara stod där, nakna och jävliga och såg ut i friheten, det var grymt. Och när han Guillermo dröjde kvar i rummet gick min sista nagel. Gracias Lucas. 
---

---
I dag Måndag, jobbat, och efter träningen beställde jag och Ivar en pizza från Medya 
och kollade Helsingborg - Djurgården. 
Helsingborg imponerade och vann med 2 - 0. 
Jag imponerade inte på bomben och vann inte. ( Trodde jag var safe
Nu ska jag bara göra lite matlåda sedan blir det slaggen. 
---

---

---

---

---

---

---

---
Farout ....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback