Farout - Godnatt svängen

Brand new sneakers...
 Dödligt trött just nu ...
Stannade för en afterwork öl ( vilket i mitt fall nu blev en Kiviks cider - icker att föringa ) med Roy, Elin & Nina
efter jobbet i dag... 
Tidigare under lunchen hade vi i Kalaskommittén ett möte där
vi la lite planer inför personalskivan i Juli... Pirat-tema klubbade vi... 
Hemma stendog jag direkt och vaknade upp en timme senare, kollade klart på en hyrd film, cyklade 
och återlämnade den på hemmakväll ( åkte på försenings lapp ) och nu är det nog bara godnatt 
svängen som återstår... 
Jobb i morgon, tänkte försöka hinna ut till Tylösand och kolla lite beachwolley ... 
På kvällen kör vi en inofficiell personalfest  hemma hos Gunnis, alltså en trappa under mig... Lägligt! 
Innan jag kryper in i säcken ska jag fasen beställa
70s säsong tre... ( One of these need to have things  )
Just nu gillar jag mina nya kritvita sneakers... 
Kommer aldrig någonsin gå ut med dom i regn...
Fan vad drygt det är när vita skor blir skitiga... 
---
Nya Vita sneakers
---
Farout ...


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback