Farout - Sevilla


---
Sevilla - Valencia nu, jag gillar verkligen
Sevilla alltså, hoppas dom får lyckas i år,
det är ju helt olika beroende på om man
ser italiensk, engelsk eller spansk fotboll
och jag håller till hundra procent med om
att det man älskar när man ser spansk 
fotboll är glöden, viljan, passionen och
kroppsspråket, dom små spelarna med
den magiska teckniken och kvickheten,
Kanouté, Fabiano, adriano, Maresca och
framför allt min favorit Navas, fan vad bra
han är , han är ju som en fjäder
men vem bryr sig? för mig får han ramla
hundra gånger om han vill, det är som sagt
det där med passionen och kroppsspråket
som man bara älskar....
Matchen är slut, fan vad nära han var Navas
 på övertid att fixa segern, men 0-0 på Valencia
va helt okey...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback