Farout - Sova

Mår uppenbarligen kasst ...
Efter kneget tog jag ett löp ut till stranden och
vidare upp efter prins bärras stig ... Helt okey
fast kondisen var sådär och bröstet tungt efter
Förkyldningen....
Hemma så kändes det yrt och efter 5 - 10 min på
mattan spydde jag i vasken ...
Tror det beror på sömnbrist ... 00.50 nu .. 
Peace in the building....

Farout .

----

---
Prins bärras stig ....
---

---
East Beach .... Sunset

---


---
Borttappad snobben strump... Återfås mot beskrivning i guess... ?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Damn.. niente snö ju. Här har vi minus 10 och helgalen vinter :( På måndag flyr jag förresten landet igen

2008-11-07 @ 01:25:07
Postat av: Linda Carlqvist

Va tusan grabben! Du får hälsa direktör´n från mig att han måste ta hand om dig ordentligt. Slit ut en generation i taget och börja med honom ;) Nä, men seriöst så.. Hälsa gamle P som mycket från mig och SKÖT OM DIG!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback