Farout - Omotivation så det svider

Vandrande spöke...
Vad har det blivit av mig? Jag vet varken ute eller iväg...... ? 
Känns som om man är helt likgiltig till det mesta does days , vill börja träna på gym och tänker 
varje dag att fan nu är det läge men jag är för lat, istället för att som i dag tex 
sticka ut och löpa så köpte jag en fet jävla påse godis, drack läsk och fläskade ner mig i soffan
och har blivit där exakt hela dan...

Jag orkar inte ta tag i någonting alls, det känns lite trist...
Jag vägrar bli den som vid 30 bast kräker ur sig att "Nöhöhö vid din ålder såg jag också ut som du" och syftar då
på att dom nu väger 30 kg för mkt, och varför blev det så? Jo för att dom precis som jag
en dag insåg att, fan, varför ska jag gå och träna när jag kan käka chips i soffan, varför ska jag springa när jag
kan sitta framför datan.... Det är ju där jag är nu...
Sitter bara här i soffan med täcke, läsk, godis, data & nu har det inte allt för roliga "tvål i munnen" syndromen slagit till, och jag kommer på mig med att det ända jag käkat i dag är just en påse godis och två liter läsk - Fyfan!
vad har jag mera gjort, kollat fotboll ( vilket jag aldrig skulle eller kommer ångra någonsin ) och spelat poker ( Ghaa, fan jag är så otroligt värdelös på skiten.. ) 

Såg några riktigt bra matcher i dag, Pool knäckte Chelsea och Götet krossade EIF hemma ( 5-2 ) , vidare 4-4 mellan Villareal och Atletico ( läskigt bra match ) och sedan en minst lika bra fight på Bernabeu där Real tillslut vann över Bilbao med 3-2 ( Higuain imponerade och gjorde två bulor )

Nu borde jag lägga mig och sova... men det har jag heller ingen motivation till, är det bara jag som tycker det är
tråkigt att sova, jag vet de, i morgon kommer jag förbanna mig själv över att vara så trött på jobbet ( som också är sjukt omotiverande att gå till ) , det svider konstant i ögonen nuförtiden, måste komma ur den här koman....
I morgon måste det bli ut en sväng och löpa...
Hoppas det blir en vändning på det här ökenlivet snart....
Jag vill inte jobba , jag vill ha roligt.......
----

----
Varför måste man äta upp allting i påsen...? Varför måste man dricka upp allt läsk man
köpte?
Jag vill inget mera nu....

Farout .




Kommentarer
Postat av: adam

skönt å höra att det är någon mer som står på precis samma punkt som en själv just nu... dock har jag inte ens canal+ för att se alla efterlängtade matcher, men resten låter precis som att du berättar vad jag gör... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback