Farout - En helt vanlig Torsdag utan gitarr


---
Vidare har det varit jobb, ganska lugn dag och jag jobbade på allvar 
fram yta på lagret så vi fick fram pingisbordet, han bara spela lite dock.
Kom hem till en soptipp och röjde fram tre icapåsar med
pant, stack till Lidl och brände alla 42:50 på läsk och en påse
lösgodis.
Börjar bli vemodigt ute nu, så sjukt sugen på att skaffa en gitarr och
lära mig spela. lite klyschigt kanske men det vore grymt att sjunga en egen
version av Anna Begins ( Älskar den scenen när Sean Bateman gör just det, det är ju precis så häftig man vill vara )
och samtidigt lira gura till. Antar att man sett för mkt idol. Men ändå liksom, vore fräsigt, Joel köpte
tydligen sin för tusen spänn, det är ju helt fair.
Så vad nu? Antingen kollar jag scrubs och dricker läsk, duschar och borstar tänderna, diskar eller
så surfar jag och läser massa bloggar.
Det blir det sista med lite inslag av de båda första.
---


Farout .

Kommentarer
Postat av: Storebror

Ok om du vill spela gitarr men ge fan i att sjunga per!!!! Du har liksom jag Lindh-gener och de har aldrig "supportat" stämband...... ;)

2008-09-19 @ 10:14:29
Postat av: PelleLindh

Haha... Det ligger något i det, Men det vore fasiken grymt alltså, Farsans sångstämma är ju magisk... :D

allt bra annars?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback