Farout - Hål i väggen


---
Fredagkväll...
Vad gör jag för att fira veckans quit...
Kommer hem hungrig, ser över mina möjligheter, gillar dom sådär....
slutligen blir det en kulinarisk upplevelse i form av ris & fiskpinnar
med en toppning av felix dressing.
För att vinna tid blev det lite kombinerad disk/poker med ett
stort glas cola, ( Tycker det är lite lyxkänsla över att komma hem och hälla upp en cola on the rock, lite som framgångsrik-affärsman-dricker-svindyr-whiskey-på-fredagkväll. Ett glas vin? Fuck it!)
Vidare kollade jag in rädd för hajar på tvåan, ganska fånigt men något som jag själv
skulle vilja göra, handlade om en engelsk tjej som
skulle övervinna sin hajskräck i någon slags stegterapi, började med små hajar och målet
var att simma fritt med tigerhaj i Karibien.
Kollar just nu på Hål i väggen, vansinnigt roligt, garvar rejält åt humorgänget med Björn G, Felix Herngren & Schyffert!! !
Tippar nog lite unibet och kollar "I ditt ansikte" innan det blir natt, kanske diskas det klart också? kanske inte..?!
---

---
(  jag hatar utrycket "med en god", varför säger man det? med en god?? finns det 
någon som försöker göra "Med en snuskig?"  )
---
Sjukt härligt för smaklöken - löjligt gott, jag ger dagens fredagskäk 5+
Ris
Fiskpinnar
Toppat med en god dressing från felix,
dålig med dekoration men jag gillar helt klart presentationen.

Farout .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du det fanns några prinsessor på festen igår grabben? ;)

2008-09-21 @ 14:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback