Far out - broken wheel


---
Min kropp är mkt tom nu, fan i dag tänkte jag att om det här fortsätter är det snart
slut med mig, tyckte ändå att jag fick till det okey på jobbet, lite dagdrömmar om
resor man vill göra i framtiden och polare man längtar efter blir det ju såklart som vanligt.
Tanken var ( som alltid )  att komma upp i tid och få till en frukost men i morse var
det bara kaos i min sömn, Krunegård han sjunga om vampyrer 5 ggr
innan jag kastade mig upp, in i duschen, fyllde en påse
med havregryn och tog dom snabba skorna till gruvan.
Nu borde jag laga mat, diska, tvätta, städa, och plugga lite
men det jag orkar med är youtube och Whipping boy, ( satans youtube ) .
Synd att Elin jobbar i Torekov i dag, annars hade jag tjatat mig till massage, ( min rygg är tortyr )
så får jag träna själv också.
Nu får jag fan skärpa mig, masa sig ner i tvättstugan och sedan käk.
Champions league i kväll, snyggt.
Ett sjukt tack till Ann också som lagade min cykelpunka, du förstår inte
hur chanslös en lurk som jag är utan bike. Tack, tack som fan...

Far out .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback