Far out - Genrep i Smålandsstenar

Det kom som en överaskning när Aki rinde mig och frågade
om jag kunde följa med a laget till Smålandsstenar och lira
som ytterback i dag.
Jag hade ju tänkt kolla hemmapremiären mellan HBK - TFF
men det var bara att packa väskan.
Jävligt roligt att bli tillfrågad och även om jag inte gjorde någon
dundersucce så lyckades man komma undan med en nödraket
och en helt okey ostskiva för tröjdrag. 
Ganska lätt att spela med den backlinjen som var i dag, Willy
är så jävla grym, Mulle och Röstberg är också två vassa
backar så det var bara att luta sig mot dom och försöka
undvika problem, jag fick tydde framför mig och bara det är ju godis
för en ytterback, sjukt duktig är han tydde.
Tycker absolut vi var snäppet bättre än dom och vann rättvist med 2 - 0 efter
att Charken satt ettan efter 25, och Osman tryckt in tvåan efter hörna i andra.
Bengan var kungen som vanligt och Walle var också bra i dag, med dom

chanserna vi skapade i första borde vi gjort 3 - 4 mål till men så är det,

jag fick göra alla 90, skönt att vi nollade också.
I kväll lutar det åt bio, watchenmen, jag tror den är grym.

Far out .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback