Far out - The hardest part

Det är jobbigt just nu... tänker mycket på det som har varit och
det svider....
Hade en tanke på att bara ligga inne hela dagen i dag och lyssna på coldplay och tycka att allt är ledsamt och tungt för ibland känns det rätt bra, fast vid 13 tiden  blev det ändå ett bra träningspass på TK och efteråt cykla och handla lite mat och ha det klart lagom till 70s.
Har ju någonstans lovat att träna körkort också men hur kul är det just nu?
Fast åandra sidan hur skönt hade det inte varit att ta ledigt över helgen och kunnat tagit båge till Tyskland och kollat fotboll..?
sådana tankar motiverar en........
Så alltså över jag lite nu och laddar upp inför löptestet i kväll.
Träningen gick för en gångs skull bra i går, förstår precis vad Jonte menade i går när han sa att " ibland funderar jag på om jag någosin varit bra på fotboll, eller har det alltid varit såhär ",
och då lirade han ibland med Dusan Djuric, Anel Raskaj och Peter Larsson. 
En liten bild på min systers Elvira också, här kan vi då se henne uppfylla dom tre F:en dvs frillan , falukorvsarmarna och fågelholken, helt enkelt världens sötaste unge....

Far out .

Kommentarer
Postat av: Tjexet

inte vara depp nu, tuffing. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback