Far out -


Fick magiska sömnproblem i går, dunstade i säng vid halv 11 men somnade någon gång efter 2. Så sjukt varmt var de, vred och vände, öppnade dörren och låg och lyssnade på torkvindan... kunde inte somna.
Kom hem från jobbet, dödligt slut och han läsa kanske tio min innan jag somnade i brassen.
På eftermiddagen tog jag en tur på stan, köpte brallor på levis och hittade även en skinnjacka i världsklass..
Pratat med mor i telfon har jag också gjort, spelat poker, kollat formel 1 och hunnit med
ett snabbt pass på gymmet.
Hoppas jag klarar av att somna i natt, fixar inte morgondagen annars, oh, just de, ska beställa ett par sneaky dojor också, vita och fina, ska verkligen tok spraya dom med power protector, ingen smuts.
Tror ändå att jag kastar mig in på pokerstars och letar upp en turnering till.... känner att hästskon finns i mig... eller så kollar jag en film?
För övrigt är det en skam att Bayern ger Klintsmann foten och annan sorglig sak är att Adriano inte kommer tillbaka till Inter.
Undrar om man kommer få se honom mera i Europa, fan, jag gillade verkligen honom...
Nä, have a good one ...

Far out .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback