Far out - starkare en dig din munk


jag och farsan gick upp till solrosen och kollade när Bollnäs tog en lätt
3a mot Edsbyn, vidare efter matchen välte vi en pizza från stan...
Bengan har ont i revbenet efter gårdagen så jag fick hjälpa gamlingen
med att städa undan partytält och annat krafs... 
På eftermiddan kollade vi friidrott och vithajar på discovery - sjukt grymt...
har bara hängt med lillen och Wirén under kvällen, grabbarna drack
sprit medans jag visade upp mina magiska skills i facebookkunskap...
pojkarna häpnade...
träffade även på kapten och Emma på väg hem, kapten gav mig tunga
tips på hur man får ur fukt ur kameror, det innefattar vanligt kinesiskt ris...
Nu ska jag göra något svart och tungt... hälla upp en whiskey från Bengans
skåp, lyssna på sorgliga dängor och skriva en text, just de...
det är fanimej alltid tillåtet att känna sig häftig när ingen ser på... om jag
vill vara ensam och tro att jag är Tom Waits eller varför inte Tommy 
Stinson  ska alla skita i... fan, jag som inte ens gillar whiskey, Maclaren
heter den tydligen...

Far out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback