Far out - Tuffa tider, för en drömmare


...Det va en bra Lördag i gruvan i dag, lördagar blir speciella då det
är lite annat folk som jobbar, lite softare stämning, lite mera latjo-
lajban och mera garv...
...I kväll var det tänkt att min fotbollskunskap på allvar skulle
generera i bra deg men i ett avgörande ögonblick fick jag för mig
att spela Pool borta och det blev graven...
...Tror jag sällan varit så besviken som just då... hur jag verkligen
ångrade mitt beslut... i ren ilska kastade jag nån slags ljusvas i
väggen så den gick i tusen bitar och det blev några märken...
efteråt kändes det dumt...
...Det bara kokade i mig, man borde sluta spela...
...Mitt sista hopp stod Sevilla men utan både Duscher och Zokora
kom det fina med Sevilla aldrig riktigt igång...
...Trots en man mer och ett bra tryck mot slutet blev det bara 1-1
hemma mot Valladolid...
...Otroligt påpissat såklart, Koné missade två frilägen och jag spelade
bort mina sista pengar... riktigt riktigt synd, vid vinst hade det på
riktigt luktat toppkänning...
...United vann dock och City vände och vann mot Chelsea så det va iaf
något jäkligt skön att få med sig...
...Såg en grym match mellan Real och Almeria... 2-2 med tio
kvar innan Ronaldo han med att först bränna en straff (som Benzema
dock rakade in på returen),
sätta 4-2 själv och avsluta med en röding..
...avsluta lördagen med att kolla Barca nu, 1-1 i paus...
...I övrigt hänger jag på blocket och kollar efter prylar som kan vara
intressanta att köpa... fotbollsskor, en telefon, en gitarr, armband, tv-
spel, och lita annat coolt krafs...
...borde gå ner i källaren och laga kedjan till cyklen med...
...kanske gör det senare..?
...min skrala verklighet lyder som följer... Pengarna är slut, kameran
är död, datorn är paj (Lånar denna av I), cykeln har tappat kedjan,
min ipod vill inte mera, telefonen är i det närmaste ur funktion, 
det är hål i mina fotbollsskor och mina löpskor har jag tappat bort...
...dessutom kastade jag ju sönder ljusvasen...

Far out .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback