Farout - Pelle and his guns


---
Och här kan vi då se mej vissa upp mina enorma muskler, känner mig precis
som Nadal, bara det att han spelar massa tennis och jag...... Ehm.. eh ...
ja, fint väder har vi fått också...
Nä, men anledningen var att jag ville testa en sådan här otroligt häftig " Vykorts
 effekt " på min kamera, så nu har jag gjort de - hoppas man retar någon, men
vafasen, min blogg, köp en egen ... Mohaha
Ledig i dag, låg kvar i min feta säng till 13 tiden, bikade in till stan och lånade
knegets mikro så jag kunde värma stroganoff, snackade lite strunt med Linda,
Magnus, Roy och Lasse,
tog en vända på stan, tippade lite och stack hem till mitt nedslag och röjde lite. 
I går efter träningen var vi ett gäng hos Röstberg 
och kollade Inter - United, det blir samma visa ikväll fast med poker också - Sweet
Känner mig lite down efter det som hänt hemma också, morsan var så ledsen 
och jag med, jävla sjukt, man börjar tänka,  det är lite jobbigt. 

  → Grattis till  Morfar som fyller 73 bagare i dag ...  : D

Far out .



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback