Farout - tyngsta sortens crap

Fan, jag hade mina föraningar om att Prom Night skulle kunna
vara århundradets skit och se på fan - visst var den det.
Måste utfärda en varning! 45:- som jag aldrig mer får tillbaka, och jag funderar
seriöst, shit, är det lagligt att producera något dyligt? har jag blivit
vuxen eller vad? är jag för vuxen för den? det måste vara så...
Jag skulle gjort en bättre film, prom night tar sig nog in på 10 i topp
över kassa rullar, Nä, för mig hade gärna mördaren fått ta kål på
samtliga i hela filmen och efter det dragit sig tillbaka på någon söderhavsö,
helt okey, ruskigt irriterande, hela filmen var ett enda stort fel!
Så vill du se en riktig skitrulle är Prom Night något för dig, och kom som sagt
inte och säg att jag inte varnade. 
Åter igen, är det verkligen tillåtet?

Far out .


-Ja det bästa hade nog varit om du stått så där hela filmen... 
-Just de, ge tillbaka mina 45:-
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback