Farout - I got game


---
Nytt spel, jag tillhör den där osociala gameräven får jag för mig, lite dagissyndrom kanske, Peela sälv, peela sälv!
Man får ju en och annan dolk i ryggen när man vägrar fifa med grabbarna och sådär, Äh, tvspel
är mera som ett fördriv när jag är ensam och har trist, när man är social är det ju roligare att
göra annat som tex,
Spela Mjuktennis
Lyssna på musik
Pricken - Älska
Se film, se fotboll
Käka Tacos
Garva sönder åt 70s eller Spin city
Brottas ( monsterfight )
Ordbajsa
Gå på promenad
Minigolf
Svepa en bägare
Kasta Frisbee
Fika
Latja Poker
Fiska ( En gång per år )
Gymma
Eller steka hamburgare, varför inte? 

" Vad gör du när Kelda gör kneget? "



 

Kommentarer
Postat av: peja

aaaah, spin city! underbart

Postat av: Sofia

Tjo!! Det finns ju vintageroom på brogatan 25. har inte überkollen brukar mest kika in på myrorna, tycker där är bäst. Emmaus på flygaregatan och röda korsets? på öster samt nåt på skepparegatan tror jag. :)

2009-02-01 @ 18:36:17
URL: http://sgek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback