Far out - En onsdag

Slutligen kunde jag kika mig i spegeln och säga att jag
gjort ett jävligt bra jobb inne på firman, det va kul att  knega
i dag...
Det är sommarjobbarna som bidrar till mkt... jag gillar
stämningen som är...
Inte gjort mkt efter jobbet egentligen...
Jenny frågade om vi skulle gå på bio, jag tackade nej...
det ångar jag...
det känns ofta som att jag tar fel beslut eller tar beslut
som man ångar efter... I learn, i guess... ?!
hade en förhoppning om att Kalmar skulle fixa med sig
ett bra resultat i champions league i kväll med men det
blev två noll i baksätet och uppförsbacke...
Lägger mig och kollar lite film eller så nu tror jag...
Just de, snackade bara kort med Turdell också... fan,
jag saknar pojkarna från lumpentiden... får alltid ett
speciellt vemod när jag tänker tillbaka på den tiden...
Undrar vad fan som hände med alla sedan.... ?
Hoppas vi möts nån gång igen......

Far out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback