Far out -

Mtk dagdrömmande i gruvan har det blivit idag...
Mest Afrika... möjligen att vi kan dra nästa år..
vidare dödade man dagen med att sms-mörda
Sulan, 6 gorbys ( magont ), diskutera Antes över
gång till Bochum med Roy, konstatera att Italien 
är slut och att Rossi borde bli svensk bredvid Z 
samt ett lagerrace med truckarna ( oavgjort tydligen? )
Jag fick förövrigt biljetter till matchen i går, en av mina
spindlar här i stan en viss visst-jag-fixar Vildan hörde
av sig och vips... 
Lite tradigt dock när Pommisarna redan vunnit gruppen 
och Pears såklart valt att bänka Walcott och Kieran Gibbs
och dessutom tryckt upp Lahor och Richards på läktaren.. 
Englands reserver spelade ändå ut Tyskland och matchen 
slutade 1 - 1 efter en ganska grå andra... 
Man va ju lite småsugen på att se hur snabb han egentligen va
och med 20 kvar kom Walcott in. 
Det blixtrade två gånger och det var absolut helt sinnes... 
Jag såg Owen som 18 åring på Råsunda och han
va vansinnigt snabb, Theo var läskigt mkt snabbare...
Özil blixtrade bara en gång under matchen, annars var det

mest lommane i mitten och pekande - som en stjärna... 
kul att se iaf... 
Hem nu och kolla Sverige och hoppas på att Tosic inte har 
en bra dag... tror på sverige, 3 - 0 .... 
Avsluta med tre underbara bilder... kanske nästa år som sagt..

Far out . 
have a good one ....
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback