Far out - Ecstasy of gold


Aiight!
Nu är mn stationerad hos bryshan i Ulvsunda...
I går körde vi middag jag Lina Viktor och Ida.. mkt mkt
fint... Runt 21 hyrde vi film, ( the spirit ) helt i min smak,
även om den var lite hafsigare och blygare än Sin city så
gillade jag den ändå skarpt, Viktor också, Ida somnade
20 minuter in... hehe!
Jag och bror vart vakna till 2, låg och kollade some kind of
monsters
och drack läsk... som man lär sig älska den
hymnen Ectasy of gold... helt magiskt när James värmer
upp rösten innan, jag ryser...
I dag har det varit en riktigt soft dag, började med att surfa
ut till Solna för att överlämna min chasmire sjal som man
kränkt på tradera till en gammal dam...
Efter det åkte vi in till stan och käkade tacos och kollade
in alla studenterna...
Köpte bla en asshysst tisha på Urban outfitters...
snabb dusch nu, sedan sticker vi in till stan och Lina, en
snabbis förbi bolaget också...
I kväll kan det bli lite hattrull...

Far out .

Kommentarer
Postat av: Elin

Quiz-fråga från gårdagens bolagsfest: Vilken e pelle´s favoriträtt? Hela 1302 kunde rätt svar, utan ens behöva svarsalternativen....1302 vann tyvärr hela quizet:-(

2009-06-06 @ 22:47:28
Postat av: Sulan

Säkra källor gör gällande att du låg med damen på bilden, och i själva verket fick skarfen som betalning:-)

2009-06-09 @ 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback