Far out -



Mitt skägg växer i skogshuggartakt...
Har precis spelat b fight mot Varbergs bois, fick torsken med två noll
men vi gjorde en riktigt bra match, borde ha vunnit eller iaf x at men det
ville sig inte, två i virket hade vi med...
Kände att suget var tillbaka, var nog över ett och ett halvt år sedan jag
känt mig så pigg, helt plötsligt var fotboll det bästa som fanns igen...
Efter matchen kändes det som en seger... vet inte riktigt varför
men jag var så sjukt laddad före, ville inte gå besviken  från en match till...

I går körde vi lite grill, ett gäng från jobbet och några kompisar till
Gunnis, eller, jag låg inne och kollade robinson medans dom
andra grillade... vid 23 tiden skulle alla dra in till stan och jag skulle
bara upp och duscha, glömde självklart telefonen nere och hittade
aldrig de andra... kunde inte ringa grabbarna heller så efter att ha
valsat runt en sväng och letat la jag ner det vid halv 2 och
travade hem, ganska less...

Fuck, läre cykla in och köpa mjölk och ägg tills i morgon...
det regnar, tror jag?

Have a good one!





Kommentarer
Postat av: peja

önskar en annans skägg växte i skogshuggartakt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback