Far out - Tre gringos i förortsdjungeln Aaaaa...

I dag blev det rätt uppenbart att jag är på fel ställe, eller blev det de? Jag är förmodligen
helt skitso. lunchen var en riktig rush hour, cyklade hem, drog i mig tacos från i
går och han precs till posten för att skicka ett paket innan det var tillbaka in i
grytan igen där det kokade som fan, mkt folk för att vara en fredag mitt i maj
och jag kände mer och mer hur sjukt otrevlig jag blev...
på rasten fanns det bara en sak och jag drog till turken och köpte tre red bull och
en cola och det var kicken som fick det att vända, övertrevligheten själv
bytte plats och då gensat får jag den här lite trista skamsna känslan efter
som man varit lite otrevlig, så får man gå runt och krama alla och säga att
fan, jag är inte riktigt som jag borde... jag gillar absolut stämningen som är
just nu... I morgon kör vi tv-fest hos Gunnis ett gäng, först Robinson och sedan
melodiköret...
Jag och Linda siktar på en roséhype.... lite svennebanan men vafan!
Jäkligt skoj också med Robin - the new guy, en riktigt skön gubbe, duktig i
jobbet med... skarp!
Det roligaste med dagen var ju ändå när det helt plötsligt traskade in tre gringos 
i butiken som jag tyckte mig känna igen och visst var det grabbarna,
tydligen ute på äventyr och på genomresa, fan vad nice det var att se er gubbar...
Vad gör jag nu efter jobbet? jag ringer massa människor, drygar mig med några,
letar gubbar som vill joina en tripp och så ett samtal till mor, ska strax ringa farsgubben
med och se hur gamlingen har det...
Skönt att komma hem och sitta på altan och dricka cola... rätt off efter en dag i
gruvan!

Från ballen har man ca 50 meter till vägen, ganska sköna ljud från alla bågar
som drar förbi... jag vill också vara där... taggad för att läsa nu...

Have a good one!


Lycka till ute på roaden gubbs...


Kommentarer
Postat av: adam sebbe viktor

yyyya daaaaah! skitgubbe, var riktigt, riktigt fint a se dig =) sitter i amsterdam nu a star lite internetlir, vi hors vidare sen gubben! sa fint att du sprang ikapp oss. puss

2009-05-16 @ 16:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback