Far out - dagens mupp

Så vad ska jag säga... vad ska jag skriva, det händer inte mkt, inte så mkt
skoj att komma med...
Jag gör som alla gör, äter gröt, solrosfrön och ägg till frukost,
men ärligt, who gives a shit?  eh... det mest meningslösa som
finns är ju ändå dagens outfit haha... men visst, det är okey... hur kul är
det att gnälla och tycka att saker är meningslösa.. förlåt... jag kastar in
disktrasan.. man kan ju impas av folk som anstränger sig... folk som är
ambitiösa och gillar dagens fucking outfit.... haha, torskar!
snackade med bro och sis i dag med... nu vill man som sagt att det ska gå
med blixten.. tre veckor, sedan är det bara att rulla med....
Have a good one..

Sug på den här...

Kommentarer
Postat av: peja

vaffan pelle, dålig tajming att åka hem när man är ute på bortavaro :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback