Far out - Or I'll just end up walkin

  
...Det blev en grym gårdag...
inget planerat eller så utan bara softa i
soffan, dela en flaska rom, lyssna på sjuk musik och bli riktigt bra
dragen. (jag menar bra som i bra och inte bra som i mycket)
...det va riktig rock'n'roll över det...
Försov mig i nästan två timmar till jobbet men det var det värt, så
grymt det är att ha en chef som förstår en...
...Vad gör jag en fredag då? drömmer att jag är lika jävulens
tung som Saul Hudson...
...Så, efter att jag hade sett solot utan för kyrkan tio gånger och det
gått upp för mig att, fan, snyggare och ballare än just så här kan man
aldrig någonsin bli...
...började fundera, ville verkligen in i det på riktigt...
drog på mig dom olagligt tighta cheap brallorna (snabba brallor), ett
svart levislinne och sedan kom jag att tänka på att om jag släpper
ut håret nu så har jag ta mig fan nästan lika långt som Slash ju och
efter som det kom från uppsatt så fick man lite curl på sidorna och
kunde släppa ner det över fejset....
...sedan var det bara att höja upp, bresa och drömma....
...fan vad jag kände mig läcker... Tänk om man va rocker på riktigt!
...och just de,  I will never cut my hair!
Far out .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback